nedjelja, lipnja 04, 2006

Najljepši stihovi turbo folka

1) Varao me dragi, nek je zdrav i živ, kad ga žene vole nije, nije
kriv!

2) Moja mala nosi suknju mini, ispod mini napisala skini, moja mala
nosi suknju maksi ispod maksi napisala taksi!

3) Ja sam seljak veseljak, a u duši tugu skrivam, šta ću jadan kraj
Morave kad ne znam da plivam!

4) Uz vetar sam uvek išo i nikoga nisam šišo, od malena radim tako
ja sam rodjen naopako!

5) Što na kafu zoveš mene kada nemaš samlevene!

6) Nemoj da plašeš na mom kućnom pragu, da mi nova vrata ne povuku
vlagu!

7) O kako je lep, o kako je fin, kao da je, kao da je čarobnjakov sin!

8) Pijem vino i rakiju vruću i ne mislim na njivu i kuću. Šta ce meni
venčanje i žena kad sa tudjom živim bez problema!

9) Puče puška u dolini Drima pa udari mili babo Ibrahim Selima. Ustaj
more babo iz te zemlje ladne, pa nahrani mili babo siročice gladne.

10) Ćaki, Ćaki, Ćale kupi mi sandale, samo pazi Ćale da ne budu male!

11) Nas dva brata, naučio tata, sa ženama kako se barata!

12) Moja mala nema prednji zubi, kad me ljubi jezikom me ubi!

13) Ti ode na zeleno, ja osta na crveno rastavi nas semafor!

14) Dva loša ubiše Miloša, a mene će jedan što mu ženu gledam!

15) Majka Muju šišala na struju, kuka Muja zbog varoških cura, u modi
je dugačka frizura.

16) Nisam lopov al bi znao tom čoveku šta bi krao!

17) Milane moja ružo, ćale mi se naoružo, u vazduh će sve da digne
nedaj bože da te stigne.

18) ...nećeš čak ni pasulj da mi skuvaš, a kamoli decu da mi čuvaš!

19) Koka kola, Malboro, Suzuki, diskoteke, gitare, buzuki, to je život,
to nije reklama nikom nije lepše nego nama!

20) Opasnice spusti loptu i zaigraj na dobrotu, divlja mačko kandže
skrati, u jagnje se preobrati!

21) Mala žena od velike sladja, mala žena u srce pogadja, mala žena
lepa kao slika, telo malo a duša velika!

22) Neću da ljubim jednu ili dve, ja sam čovek za devojke sve!

23) Joj sto volim piti vode što šljivove grane rode. Da je časa od tri
kila jedna bi mi dobra bila!

24) Nisam majstor da napravim bure ali sam majstor da osvajam cure!
Nisam majstor da lepim tapete, al sam majstor da napravim dete.

25) Moja mala lutkica, tvrdi da je devica, kaže pre venčanja nema
milovanja.Devo, devo device, prelepa lepotice, nemoj samnom da se
svadjas, bolje decu da mi radjaš.

26) Sve, sve, sve, možeš da mi daš, al ja neću s tobom jer si mafijaš!

27) Opasan je jež kad ga neko takne, izbo je Snežu ne moze da makne!
Broji bodlje Sneža pored starog plota, sečaće se ježa celoga života!

28) Komandante, silo vojna, lomiš srca mnogobrojna!

29) Hej konobaru donesi mi štok, hoću da se napijem da zaigram rok!

Nema komentara: